Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy HIKE.PL, dostępny pod adresem
internetowym www.hike.pl, prowadzony jest przez firmę Sarna & Sarna s.c. G.Sarna, J.Sarna, wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez
ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 657-06-95-456, REGON 260032470
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu
internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na
odległość za pośrednictwem Sklepu.
wersja dla dokonujących sprzedaży na rzecz konsumentów
§ 2
Definicje
1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Sarna & Sarna s.c. G.Sarna, J.Sarna, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
657-06-95-456, REGON 260032470
3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
internetowym www.hike.pl
6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu
8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
Konta.
11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie
usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy: 25-028 Kielce, ul. Sadowa 8
2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@hike.pl
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 663-762-793
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy PKO BP, 25 1020 2629 0000 9602 0012 6771
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10.00 - 14.00
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,,
d. zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie
zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe
jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez
podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
(uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt
oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o
której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w
tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na
wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o
sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport,
dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w
opisie Produktu.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
podanie następujących danych : nazwa użytkownika i adres mailowy.
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
koszyka” (lub równoznaczny);
3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz
zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który
ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia
Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
Produktu:
a. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa DPD
b. przesyłka do paczkomatu InPost
c. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: 25-028 Kielce, ul. Sadowa 8
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przy odbiorze
b. Płatność za pobraniem
c. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
d. Płatności elektroniczne
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
znajdują się za stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po
uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w
Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
płatności przy odbiorze przesyłki.
c. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać
płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o
gotowości przesyłki do odbioru.
4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie
wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem
ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania
Zamówienia.
5. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem
dostawy jest najdłuższy podany termin.
B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma
możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich
Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego
Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży,
6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy
do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do
odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
elektronicznej Klienta.
7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient
ma możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub
też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
8. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w
następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego
Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od
dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
9. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski i Unii Europejskiej.
10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi
inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi
pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty
dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta
woli związania się Umową Sprzedaży.
11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy
ostatniej rzeczy, partii lub części.
4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą
elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub
przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe
Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na
formularzu, którego wzór znajduje się w zakładce na dole sklepu: wymiany/zwroty
stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz
załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie
jest to obowiązkowe.
6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta
adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
7. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w
tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności,
jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z
żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument
odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym
trybie odesłany pocztą.
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z
korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania Produktu.
9. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się
znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do Umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu,
c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia,
d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy,
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić
dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
Sprzedawca nie ma kontroli,
h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę,
j. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
§ 11
Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo
do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy.
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym
datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie
Klienta uznał za uzasadnione.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres
podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także
jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy
przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu
przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie,
w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
internetowej ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.
Hike.pl to sklep internetowy, dostępny w domenie hike.pl, prowadzony przez Sarna & Sarna G.Sarna J.Sarna s.c.
z siedzibą w Kielcach przy ul. Sadowej 8, Regon 260032470, NIP: 657-06-95-456, z którą Klienci mogą się
kontaktować pod następującym adresem mailowym info@hike.pl.
1. Hike.pl prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są
przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie hike.pl.
2. Klienci mają możliwość korzystania z hike.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym
gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w hike.pl (dalej: „Konto”) . Świadczenie
usług w ramach Konta na hike.pl ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z Sarna
& Sarna s.c. dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wypełnienie Formularza obejmującego oświadczenie o
rozwiązaniu umowy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sarna & Sarna s.c. jest w trakcie realizacji
zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą
zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
3. W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w hike.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez
podanie następujących danych: adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu
rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację oraz inne wymagane prawem informacje. Z
chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczacej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a
Sarna & Sarna s.c., której przedmiotem są usługi świadczone przez Sarna & Sarna s.c., na warunkach
określonych w Regulaminie.
4. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie
czynności tego podmiotu w hike.pl, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w
imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem z hike.pl oraz do wykonywania wszelkich
praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.
5. Wszystkie produkty dostępne w hike.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych hike.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy
sprzedany produkt wystawiany jest paragon fiskalny. Jeżeli Klient tego wymaga, może być wystawiona faktura
VAT. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie
tradycyjnej.
7. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm
kurierskich). Istnieje możliwość odbioru osobistego produktów w siedzibie sklepu hike.pl, Kielce, Sadowa 8.
Klient ponosi koszty dostawy określone w cenniku dostawy wskazanym w hike.pl w zakładce Pomoc w odnośniku
Wysyłka.
8. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sarna & Sarna s.c.. dotycząca zakupu danego produktu w hike.pl ma
charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z
zakupem produktów w hike.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych
osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba sklepu w Kielcach na ulicy
Sadowej 8.
9. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy
poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w ramach hike.pl, Sarna & Sarna s.c.
może może podzielić zamówienie na mniejsze przesyłki, po uzgodnieniu z Klientem. W takim przypadku, ogólny
koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na
poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te
koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
10. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w hike.pl produkt, w tym za koszty dostawy, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze.
Możliwe są następujące formy płatności:
-
Przy odbiorze przesłki (przesyłka za pobraniem) – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu.
W wybranych przypadkach Sarna & Sarna s.c. zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego
typu zamówień.
- Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po skompletowaniu zamówienia (o czym Klient jest powiadamiany drogą mailową lub
telefonicznie), Klient otrzymuje poprzez pocztę elektroniczną (e-mail) numer rachunku bankowego, na który
należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sarna & Sarna s.c.,
zamówienie jest przekazywane do realizacji.
-
Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) - każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana
przez PayU S.A. (co może chwilę potrwać). Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest
przekazywane do realizacji.
-
Paypal - Klient może zapłacić za zamówienie poprzez serwis PayPal, kartą płatniczą lub środkami ze swojego
konta Paypal.
-
Na miejscu w sklepie - Klient może zapłacić za zamówienie gotówką lub kartą płatniczą w sklepie hike.pl
Kielce, Sadowa 8.
Więcej informacji o terminach realizacji zamówienia można znaleźć w zakładce "Pomoc". Dodatkowe koszty
związane z poszczególnymi formami płatności określone są w Cenniku Transportu dostępnym w hike.pl w zakładce
Pomoc odnośnik Wysyłka.
11. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w hike.pl, za zamówienie zastrzega sobie prawo do
ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.
12. Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki
to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.
W przypadku odbioru osobistego, Klient musi sam odebrać zamówione produkty w sklepie hike.pl Kielce, Sadowa
8. O możliwości odebrania zamówionego produktu sklep hike.pl informuje drogą elektroniczną. Towar należy
odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Towar, która nie zostanie
odebrany w wyznaczonym terminie zostanie odesłany do magazynu, a zamówienie zostanie skorygowane.
13. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach hike.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez
autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach
gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
W przypadku gdy w polu „gwarancja” znajduje się informacja „serwis hike.pl”, produkt należy odesłać na adres
magazynu hike.pl, 25-028 Kielce, ul. Sadowa 8, bądź dostarczyć osobiście. Należy wypełnić zgłoszenie
reklamacyjne dostępne w hike.pl, w zakładce „Wymiany/zwroty” lub po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce
"Zwroty". Wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego nie jest warunkiem koniecznym do reklamacji ale usprawni jej
przebieg. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sarna & Sarna. Gwarancja na sprzedany produkt
nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.
Informacje na temat warunków gwarancji znajdują się w hike.pl pod hasłem Gwarancja w zakładce „Pomoc”.
14. Sarna & Sarna s.c. odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku
sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
15. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie
reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Sarna & Sarna s.c., podany w górnej części Regulaminu, na koszt
Sarna & Sarna s.c., zgodnie z art. 13. Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać
produkt zostaną podane drogą mailową lub telefonicznie.
16. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sarna & Sarna s.c. niezwłocznie
i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sarna & Sarna
s.c..
17. Sarna & Sarna s.c. rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w
prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sarna & Sarna s.c. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza
to, iż uznało żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego
produktu, koszty dostawy ponosi Sarna & Sarna s.c.
18. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu,
konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i
produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady
odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także
przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w pouczeniu, stanowiącym
Załącznik nr 2 do Regulaminu. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy
dotyczącej Konta.
19. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie
elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup
nowego produktu dokonany zostanie w hike.pl i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu
zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres "Biura Obsługi Klienta" w okresie nie dłuższym niż
jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany
jest po zweryfikowaniu przez Sarna & Sarna s.c. dokonanych przez Klienta zakupów, które nastąpi w okresie 5
dni roboczych od daty zgłoszenia. Klient wysyła zużyty sprzęt do magazynu hike.pl, 25-028 Kielce, Sadowa 8,
na swój koszt.
20. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu hike.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach
sklepu hike.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
21. Podane przez Klientów dane osobowe Sarna & Sarna s.c. zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności zawartą w Załączniku nr 1 do Regulaminu . Klient
dokonujący zakupu w hike.pl wyraża zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu przesłania ankiety
umożliwiającej wyrażenie opinii o dokonanej transakcji w hike.pl.
22. Sarna & Sarna s.c. może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach hike.pl.
Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sarna & Sarna s.c., który nie może być krótszy niż 7
dni od momentu udostępnienia w Agito.pl zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte
przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
23. Klient przy składaniu zamówienia w hike.pl. licząc od chwili wejścia w życie zmian zostanie
powiadomiony o takich zmianach i o możliwości ich akceptacji. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z
rozwiązaniem umowy z Sarna & Sarna s.c.
24. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
25. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sarna & Sarna s.c. w ramach hike.pl będą
rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego
sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy
Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur
rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie
sporów konsumenckich”.
ZAŁĄCZNIK nr 1
Polityka Ochrony Prywatności
1. Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep hike.pl przykładają szczególną wagę do ochrony prywatności Klientów. Sarna &
Sarna s.c. oraz Sklep hike.pl z należytą starannością dobierają i stosują odpowiednie środki techniczne i
organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych. W szczególności Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep
hike.pl zabezpieczają dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich
przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep hike.pl sprawują
stałą kontrolę nad procesem przetwarzania danych oraz ograniczają dostęp do danych w możliwie największym
stopniu, udzielając stosownych upoważnień tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do prawidłowego świadczenia
usług za pośrednictwem hike.pl.
2. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów, w związku z zakupami w hike.pl jest:
Sarna & Sarna s.c.
3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów, jak również ustawowe upoważnienie do
przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z działalnością Sarna & Sarna s.c. oraz Sklepu hike.pl w
celu zawierania, realizacji i rozliczenia umów sprzedaży w ramach hike.pl (obsługi transakcji sprzedaży
towarów), a także w celach ich archiwizacji.
4. Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Podanie danych do wysyłki jest
konieczne w celu realizacj zamówienia.
5. Klienci mogą przeglądać hike.pl oraz zamieszczone w nim oferty dotyczące towarów bez uprzedniej
Rejestracji oraz podawania danych osobowych.
6. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania
się z Klientem, do obsługi konta w hike.pl oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem
umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez
Regulamin i przepisy prawne warunki. Dane kontaktowe, za zgodą Klienta, wykorzystywane są również do
przesyłania Klientowi przez Sarna & Sarna s.c. informacji o spółce i świadczonych przez nią usługach. Klient
może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
7. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących
przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane
podmiotom trzecim w przypadkach wskazanych przez Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep hike.pl i za zgodą
Klientów.
8. W przypadku uzyskania przez Sarna & Sarna s.c. lub Sklep hike.pl wiadomości o korzystaniu przez Klienta z
hike.pl niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Sarna & Sarna s.c. może przetwarzać dane
osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem, że utrwali dla
celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
9. Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep zapewniają realizację uprawnień Klientów wynikających z ustawy o ochronie
danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do
kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie. W ramach
realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klienci mają w szczególności prawo do
wniesienia – w przypadkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych – pisemnego, umotywowanego
żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, a także
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Sarna & Sarna s.c. zamierzają je przetwarzać w
celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sarna & Sarna s.c. danych osobowych innemu niż Sarna &
Sarna s.c. administratorowi danych.
10. Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep hike.pl zapewniają Klientom możliwość przeglądania i modyfikacji danych
osobowych. Sarna & Sarna s.c. oraz Sklep hike.pl zapewniają Klientom możliwość usunięcia danych osobowych ze
zbioru danych w przypadku odstąpienia od umowy, a także w innych przypadkach jeśli to wynika z obowiązujących
przepisów prawa. Sarna & Sarna s.c. lub Sklep mogą odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadkach
wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Klient ten nie uregulował wszystkich
należności wobec Sarna & Sarna s.c. lub też gdy Sarna & Sarna s.c. uzyska i utrwali wiadomość, że Klient
swoim dotychczasowym zachowaniem w hike.pl naruszył Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie
tych danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
11. Dodatkowo, okazjonalnie, Sarna & Sarna s.c. za odrębną zgodą Klienta, przesyła ankiety mające na celu
badanie preferencji Klientów i dostosowywania oferty hike.pl do ich oczekiwań, w tym umożliwiające wyrażenie
opinii o dokonanej w Sklepie transakcji. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania ankiet.
12. Sarna & Sarna s.c. wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach
technicznych, związanych z administracją serwerami. Ponadto, adresy IP służą do zbierania ogólnych,
statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie). Dane te nie są
łączone z danymi podanymi przez Klientów i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów
korygowania błędów systemowych.
13. Sarna & Sarna s.c. stosuje pliki "cookies". Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalają
dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów, jak również służą do
opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klientów hike.pl. Wyłączenie w przeglądarce
internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" zasadniczo nie uniemożliwia korzystanie z
hike.pl, może jednak spowodować poważne utrudnienia. Szczegółowe postanowienia odnoszące się do plików
Cookies określa Polityka Cookies zamieszczona na stronie w odnośniku Cookies.
ZAŁĄCZNIK nr 2
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli
to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz
skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej.
Przesyłkę nadaj na adres:
hike.pl
25-028 Kielce
ul. Sadowa 8
UWAGA!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które
mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji
lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Sarna & Sarna s.c.
25-028 Kielce
Sadowa 8
info@hike.pl
Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od
umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy
........................................................................................,
numer oferty.............................................................................
Data zawarcia umowy to..................................................................,
data odbioru ............................................................................
Imię i nazwisko.........................................................................
Adres...................................................................................
Data....................................................................................
Regulamin zakupów obowiązujący do 24.12.2014 r.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia są przyjmowane przez strony www.hike.pl, w wyjątkowych przypadkach
telefonicznie 663 762 793
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Do zamówienia może również zostać wystawiona faktura VAT. W takim przypadku należy zaznaczyć opcję "faktura VAT" w koszyku zamówień.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Termin otrzymania przesyłki = termin dostawy (realizacja zamówienia przez sklep wwww.hike.pl) + czas dostawy (czas dostarczenia przysyłki przez wybranego przewoźnika)
Przesyłki dostarcza:
Pocztex 48 - Poczta Polska, czas dostawy 1-2 dni robocze
UPS - przesyłka kurierska, czas dostawy 1-2 dni robocze
Klient płaci za zamówione towary przelewem bankowym bądź przy odbiorze - wówczas należność pobiera listonosz lub kurier
Wymiany i zwroty
Prosimy, aby zwracany towar odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem fiskalnym / fakturą. Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Prosimy o włożenie kopii zamówienia do paczki, co znacznie przyspieszy weryfikację. Pieniądze wysyłamy przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
Podstawa prawna: art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU z 2000 r. nr 22, poz. 271 ze zm.); art. 60 i art. 65 kodeksu cywilnego; dyrektywa 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
Więcej informacji o zwrotach i wymianach można znaleźć tutaj
Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres podany na paczce bądź fakturze.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy poniesione koszty lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
hike.pl - Specjalistyczny sklep sportowy Kielce